Der var i forvejen tid nok, for i transit kan der være ventetid, men da det fly, vi skulle skifte til, så var forsinket oveni, så begyndte tiden at blive lidt for lang. For hvad skal man lave i en lufthavn på ubestemt tid, og så med to børn, der starter med at være fuld af krudt og energi, og som så efterfølgende bliver trætte, samt hvad der dertil hører for børn i den alder.
Vi måtte bare vente
Der er ikke så meget at bruge tiden på, men heldigvis faldt børnene til ro og til sidst også i søvn. Noget, jeg også godt kunne bruge, men mest af alt i min egen seng. Der sover man altså så meget bedre, end man gør i en stol i en lufthavn.
Heldigvis fandt jeg på at undersøge flyforsinkelser. Det viste sig, at der er gode muligheder for at få en erstatning i det tilfælde, men hvordan jeg skulle gribe det an, det var så det næste spørgsmål. Reglerne virkede en smule indviklede, og da jeg var træt oveni, var det ikke lige noget, jeg følte for at sætte mig ind i.
Derfor var det ikke svært for mig at beslutte at bruge et af de mange firmaer, der arbejder med at hjælpe med at få disse erstatninger. Mit valg faldt på skyhelp af flere årsager. For det første fordi deres gebyrer for arbejdet var lavere end de andre. Det betød jo mere til mig, og den slags kan jeg lide.
Mange andre gode grunde
De havde også rigtig mange gode anmeldelser fra andre kunder, og den slags er altid et godt tegn. Det er nemt at klage, hvis der er noget, man ikke er tilfreds med, men der er ikke nær så mange, der gider at bruge kræfter på ros. Men det var der her.
Jeg valgte dem, og jeg fik min erstatning.